Ångest!

ååhh hade "Christmasparty" här hemma idag. Typ 50 pers inknyklade i huset. Och skojjarni att det fanns mycket mat eller vad?! Asså jag gick typ bara up 10 kilo av att titta på maten! Och ni ska veta hur mycket jag har ätit! Men to be fair. I haven't been eating so much these past days. så kanske man gick plus/minus? Skulle inte tro det va. Åhh vill bara slå mig själv. Att jag föll för frästelsen. Asså ni fattar inte hur mycket jag åt! Like there was no tomorrow! Men jag var duktig också. Inget vin. Har inte sagt det i bloggen men jag har en extrem stor passion för vin. Har jobbat innom restaurang. Så man lär sig mycket, går på många vinprovningar och testar mycket vin. Är inget jävla 15 åring sprutluder som dricker billigt vin för att bli full. Jag gillar det faktist! Men iallafall snart ringer min älskade vän på skype. Måste få ur lite frustation. Och idag har min chef bara gått mig på nerverna. Så har ganska mycket att få ur mig. men iallafall!


Jag vet, ginger. Men fy fan va jag rockade den färgen, inte så värst gammal bild. men jag bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0