Bath-time is over!

Åååhh vad jag längar till torsdag. Då åker jag till göteborg. Och när jag kommer hem finns INGA japaner! That means i get my bathroom back! Det första jag ska göra när jag vakanr första morgonen det är (om jag har pengar) köpa en systemkamera ;) OCH loads of shopping! kommer bli ganska så epic. Och såklart rensa systemet! WOO! kommer gå där ifrån en tusenlapp fattigare.. Men jag hoppas på gud det kommer vara värt det. och jag ska bli fjortis full! TAMEFAN ska jag bli det! Kommer ihåg förra julen. Då satt jag på "lilla London" med en jobbarkompis o min kusin. Julen sög förra året med. Satt och strulade upp min jobbarkompis. Var det värt det? .. Nej. Slutade med att jag fick reda på att han hade haft sex med ca 3 st andra på jobbet. jajjamensan. OM jag könde mig en i gänget. Kändes som om man var med i en jävla in-avel familj. USH! Men fick inte reda på det för äns några dagar efter nyår. Va hemma hos han där med. (under nyår) med min kompis som han hade haft sex med också.. Som jag inte visste. Till saken . Ja vi är vänner. Haha

Åhh vad jag har saker och berätta. Jag har så mycket åsikter och tankar som bara flyger runt i huvudeeeeet!  Puss och gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0