Centrum

Vart inne i centrum idag! Har ni sätt Londonds julpynt? Att ta en promenad vid 5 snåret gör så att man blir blind. Det är nästan så att man behöver glasögon. Iallafall det första min handväska känner för idag det är att gå sönder. Idiotväska! Iallafalll hade brottom så hade inte tid att leta efter en ny på en gång. Hade tid för att fixa naglarna, (lägger in bilder senare) iallafall. När jag kommer fram till salongen så säger jag då att jag vill ha beige/rosa tippar med PYTTE lite glitter. bara så det ger en snygg effekt. vet inte om hon riktigt kan engelska dock. (från kina) Yes yes.. I Fix! Iallafall så mina ögon hamnar på TV'n där inne. Det var ju inte precis som om jag kunde ha en dialog med kvinnan. 40 minuter senare så har jag en disco kula på mina naglar. EN ROSA DISCOKULA. Tack. Iblan undrar jag om Gud är emot mig.


Oxford street! Detta är ingenting, Julpyntet 2011 är helt otroligt. Lägger in bilder senare ikväll !

Iallafall hade brottom så var tvungen att springa in till New look och köpa en väska. Är ni någonsin i london åk förbi newlook. HUR SNYGGA KLÄDER SOM HELST. Sitter som smack med. Och gå inte till PRIMARK för kläder, det är bajs kvalitet. Asså det e sådant kvalitet folk har pissat på sedan torkat röven med. Håller en månad sedan är det bajs. Inte värt! iallafal oh sedan förbi mitt favorit cafe, Hur goda cesar sallader som helst. Men just idag för att det är min första jul själv så badar den i dressing. Mums!

Iallafall.. Hur har eran jul varit?

Lägger in bilderna på mina egenköpta julklappar lite senare ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0