God jul.

Sitter här och funderar över vad jag ska packa med mig över nyårs resan. Åker hem över nyår till göteborg och firar den med min moster. Är ganska taggad, JA. Så nu sitter jag med barnet o ska göra mig i ordning oh hon är väl allmänd jobbig. Nää jag tror inte ens jag pallar vänta ut för indien heller, men jag borde verkligen. Det skulle vara kul och en bra erfarenhet. Men indien har inte varit lockande för mig någonsin så borde jag? Iallafall ska in till centrala london snart med. Ska fixa naglarna så något kul kommer väl att hända över den här patetiska julafton. KUL Saknar min mamma otroligt mycket. Och mina vänner. Och London är inte så kul som alla tror att det är. Det är helt okej men det är inget place jag skulle tänka mig att bo i. Man kan inte skaffa något bra jobb här om man inte har en universitets utbildning. Men dom kostar ungefär p 600 000 tusen här. Fy fan. Stick

Kommentarer
Postat av: Satonya

God Jul. ( w )

2011-12-24 @ 19:53:48
URL: http://satonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0