Gott nytt år!

Sitter här med världens störtas migrän. Har inte lyft mig ifrån sängen sedan jag vaknade. Och kl är 17:40 är i london! Har försökt att sova, men med har en sådan stor skallebank så tillomed mina tänder gör ont. Vafan! iallafall måste ju skriva något idag tänkte skriva lite om vad jag gillar för filmer. Eftersom jag ligger här hemma och bläddrar igenom datorn så why not? Jag älskar vampyrfilmer. Tacky? ja jag vet. Men jag gillar BRA vampyrfilmer. Inga jävla billiga filmer här nej. så tänkte göra up en lista på filmer/serier och HOTTIES. Mums! Haha!

  1. Vampire Diaries.

En sådan störtskön serie får man leta efter. Helt INSANE. Detta är min dråg. Ni fattar inte. Jag sitter lixom och väntar tills nästa avsnitt ska komma ut. Detn är sjukt sexig och nästan alla i den är sjuukt snygga.



   2. Twilight. Assåååååå hallåååååååå. Hahaha Den är ju så in i helvete bra. Jag älskar varenda karaktär. Men min absoluta favorit är ju Emmet cullen ( Kellan Lutz ) Han är så jävla het. Hans kropp is to die for. Nej jag tror inte ni fattar. Jag är så himla kåt på den människan. Hade han bott i sverige hade jag varit hans stalker. No joke.



   3. True Blood. Jag gillar denna för att den har så mycket fantasi i den. min favorit karaktär är Lafayette. Asså mer underbar bög får man leta efter. Så klockren. Och man skrattar så sjukt mycket till den. Den är också väldigt sexig. Mycket naket och mycket sex! Det gillart! Och vi har ju våran svenska snygging Alexander i den såklart! MUMS.



Nu till alla hotties. Tro mig. Alla är sjukt mumsiga.

  1. Kellan Lutz - Twilight som Emmet Cullen
  2. Ian Somerhalder  - Vampire Diaries som Damond Salvatore.
  3. Paul Wesley- Vampire Diaries som Stefan Salvatore. Är det bara jag eller är inte han sjukt lik Andreas Wijk? Sveriges snygging?
  4. Robert Pattinson Som alla vet- Twilight som Edward Cullen.
  5. Cam Gigandet  Twilight som The bad boy James.
  6. Alexander Skarsgård  - True Blodd som Eric.
  7. Jackson Rathbone  -twilight som Jasper Cullen.

Det var alla jag tycker är sjukt snygga! Som är medverkande i vampyr filmer. 

Kanske bloggar mer senare. Lets see. Om inte. Gott nytt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0