Lee .

Satt just och kollade igenom en massvis med bloggar och fasnade för en blogg som heter "Natti from Hell" Kanska tacky blogg med en ganska så tacky tjej. Ganska kul när hon spelade in en video som kallades "svar till Kissie" Där hon medvetet låtsades "gäspa" för att ha en anledning för att visa upp sina naglar. Men VA?! Haha Aja iallafall. Mitt namn är Leila aka Kallas "Lee" här i london, Dem har lite svårt att säga mitt namn? eller allmänt lata. Jag skulle gå för allmänt lata. Jag jobbar som aupair (inte länga till) Ska säga upp mig snart men inte riktigt än. Familjen bjuder mig på en resa till indien i en månad så väntar nog efter det först. Dom har två barn en sjukt söt liten pojke på snart 5 månader och en grymt bortskämd flicka på 2 år. Har nog tamefan alldrig moött en sådant irreterande barn. Hon e självaste anledningen jag slutar. Om jag är kvar här så kommer hon att ändra min åsikt om att vilja ha barn en dag. Men iallafall. Här på min blogg kommer jag skriva om hur mycket jag älskar mitt jobb, min viktminskning och sedan min flykt ifrån familjen!

Love Lee.

 Tänkte om ni ändå skulle dömma mig på hur jag tänker kan ni lika väl see mig... Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0