Planera!

Sitter här och gråååter! Bråka med familjen på julafton hur fan tänker folk?! IDIOTER! Vi har gäster från japan här hemma. Riktigt roligt. Får see hur deras kultur är. Och deras mat är helt OK. Sitter här och tänker om man ska ta flyget till Göteborg eller inte. Tänker inte åka dit om det ska vara en jävla massa bråk. NEJ! Men vill bara att denna månaden ska gå fort så jag kan säga till familjen att jag vill hem. Vill inte dumpa dom innan indien för jag vet att dom kommer ställa in den om jag åker. I Know! Jag vill bara hem. Har planer att flytta till Gotland ett tag innan jag flyttar hem till Göteborg. När jag flittat till gbg innan har jag aldrig varit förberedd. Och allt har varit så "plötsligt" kom Leila! Nej inte denna gången. Jag vill spara pengar. Ha ett jobb när jag kommer dit! Ha fixat lägenhet. Jag vill ha allting planerat. Jag vill planera mitt liv hur det ska vara. Jag orkar inte vara spontan längre för det räcker inte länge. Jag vill PLANERA. Tror jag ska köpa mig en kalenderjäkel. Kanske borde vara en bra idé. Iallafall ska lägga in lite bilder från shopping och naglar. Kanske slänger in någon egobild ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0