Taylor Lautner

Herregud vad sköööönt det är att inte vakna kl 7! Begärde ledigt idag efter alla extra dagar jag jobbat! Så igår laddade jag ner en massvis med filmer, tänkte att jag ska ha en film helg. Plus att jag sparar pengar till sverige! ;) Ska kolla på "Abduction" En film som Taylor Lautner är med i. Och låt mig bara säga att " Oh My God! I woulden't say no to him! " Haha ta det hur ni vill! Han är ju äckligt snygg! Tack gode gud ingen indier! Haha Skoja iallafall. Ska njuta lite av att titta på honom. Hörde att han ska vara grymt bra i denna filmen. Det får vi verkligen hoppas!

Pusseliipuss!


Kommentarer
Postat av: Team kenziie

Hej!

Lisa alias kenziie har precis börjat blogga här!

Hon har precis börjat modella och hon skriver om sin karriär + vad hon gör på vardagarna!

Hon behöver allt stöd hon kan få, så kommentera! Och låt hennes dröm att bli sann, följ hennes blogg!

Dessutom svarar hon på alla frågor!

// Team Kenziie

2011-12-31 @ 12:48:53
URL: http://impossible.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åhhh såå snygga, ska börja se på vampire diaries! Tack

2012-01-04 @ 14:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0