There is allways some drama in my life.

Fy helvete vad arg jag är. En familjemedlem valde att bort mig. Hon har valt bort hela sin familj för en kvinnomisshandlare till pojkvän. Hon har barn, hennes dotter hatar honom. Men ändå, han behöver ju bara vita med handen och hon böjer sig ner för att suga hans gamla avdankade kuk. Ursäkta mina ord. Men vem fan kommer hon att ha när han lämnar henne? när hon vänt ryggen till alla andra. Nej jag är ÄCKLAD. Så jag åker inte till göteborg. Jag firar min nyår här. Med mina vänner. Sen har jag ju som sagt berättat till min chef att jag ska hem. Så hon ska bara hitta en ersättare sen sticker jag. ÄNTLIGEN. Home sweet home. Omg ive been waiting to come home for a while now. And i think this is the only think that will make me happy.. Atleest for now. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0