Vad är attraktivt för dig?

Sitter här i mitt rum nu, har kollat på en indisk film. Säger bara är det något jag inte tycker är snyggt så är det indiska men. nej jag är inte rasist. Men fy vad jag tycker dom är oattraktiva! Jag vet inte vad det ät med mig. Jag kanske är helt slut i huvudet men jag tycker indiska men är attraktiva, på något sätt. Gillar inte deras språk. Men mot indiers försvar dom är sjukt smarta. många av dom och det är sant. Mannen som uppfan windows kommer ifrån indien. (spelar inte så stor roll, dom är skifula för det) Tycker inte om hur deras ögonbryn går, eller ögon. Jag vet låter skit konstigt. Men jag jag tycker dom är FULA. Tycker synd om en indier när jag ser dom. Dejtar lixom hellre en liten gul asiat.

 

Jag vet jag är HEMSK.

 vs indian matrimonials.jpg

Men mot deras försvar! Deras kändisar är sjukt vackra. Grymt vackra. Bilden är hämtad från google. Någon dejting sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0