New year, new me.

Som alla säkert har hört frasen "new year new me" . NI SA SAMMA SAK FÖRRA ÅRET. 2009, 2010 och 2011. Och jag ser ingen skillnad. Shut that shit up! Har hört det för många gånger. Its allways gonna be the same, The guy who promised that he wouldent cheat on you, is gonna go back to your best friend january third! Tror inte på något "new year, new me" Samma sak som alla tjejer säger varje nyår. "Ska börja träna och bli av med de extra kilorna jag har" Jovisst men kommer det hända? NEJ Its not! Säg såhär; get your fat behind and get to the gym! Om det nu inte funkar: Get your fatass to the gym! Och till alla lösaktika tjejer som säger att dom ska hitta en kille i år BARA för att dom inte hade någon att kyssa på 12-slaget :Keep your pussy CLOSED. trust me when i say, its gonna be a new year. AND a new YOU! Har en kompis, hon e 20 två barn. Träffade henne på bussen, och hon sätter på sig SÄKERHETSBÄLTE. "Säkerheten först" Säger hon. What tha hell?! WHAT THA HELL?! If you were living after that frase you just said. USE A FUCKING CONDOM. The when can talk about that shit. iallafall som ni märker är jag trott på frasen

 

New year, New me.     Shut that SHIT up!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha så jävla rätt! Dog just lite.

2012-01-04 @ 11:17:44
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, min egen unika stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



Postat av: Adriana

Hahaha get youre fatass to the gym! hahaha

2012-01-04 @ 14:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0